Usluge SEO optimizacije sajta za Google

 

SEO je engleska skraćenica izraza Search Engine Optimization, što znači optimizacija sajta za pretraživače.

SEO (optimizacija sajta za pretraživače) je u stvari niz aktivnosti usmerenih na prilagodjavanje Vašeg web sajta - prezentacije internet pretraživačima kao što su Google, Yahoo, Bing... 

Optimizacija web sajta - stranica je proces u kome se eksperimentiše sa raznim SEO parametrima stranice a sve zarad postizanja zadatog cilja - što bolje pozicije (rangiranje) na Googlu. 

Danas je SEO u prvom redu usmeren prema pružanju najboljeg korisničkog iskustva. Poštovanjem pravila SEO optimizacije pomažete pretraživačima da jednostavnije "obidju" i indexiraju vaš web sajt, razumeju njegov sadržaj i pravilno ga rangiraju.

Osnovni cilj 99% web sajtova na internetu je da što veći broj posetilaca dođe na njih i pronađe ono što traži. Kako je Google najpoznatiji i najkorišćeniji pretraživač na internetu mi sve parametre (važne za pretragu) prilagođavamo upravo njemu.

 

SEO optimizacija sajta za Google

 

Budući da su korisnici - posetioci uvek u fokusu SEO optimizacije važno je razumeti što i kako pretražuju. To podrazumeva reči i pojmove koje koriste, odgovore koje traže i sadržaj koji žele videti. Cilj SEO optimizacije je kreirati sadržaj koji korisnici traže, optimizovati ga tako da ga pretraživači lako pronađu i isporuče.
Prilikom kreiranja sadržaja "NIKADA NEMOJTE PISATI ZA GOOGLE" - Tekstovi se pišu za korisnike poštujući pravia dobre SEO optimizacije Osnova dobre SEO optimizacije je omogućiti pretraživačima da pravilno razumeju i prezentuju vaš sadržaj.

 

Kako se optimizuje sajt za Google?

Prvo i osnovno je da odredimo cilj optimizacije vašeg web sajta. Različite vrste poslovanja imaju različite ciljeve koje žele postići a zajedničko za sve je da Vas klijent pronađe, brzo i lako dođe do Vašeg proizvoda usluge.

 

Analiza tržišta i konkurencije

Pre početka bilo kakvih radova na SEO optmizaciji sajta radi se analiza:
- Koje je vaše ciljno tržište
- Ko vam je ciljna klijentela
- Ko Vam je konkurencija
- Koji će jezik biti korišten za pretraživanje vašeg proizvoda ili usluge?

Po završetku analize pristupa se radu na samom sajtu i optimizaciji istog.

 

Ciljane ključne reči i pojmovi

Analiza ključnih reči je veoma važan proces SEO optimizacije. Na primer, recimo da prodajete kožni namještaj. Da biste odradili kvalitetnu SEO optimizaciju, trebaće vam ključne reči preciznije od "kožnog nameštaja." Analizom i raznim alatima utvrđujemo preciznije sta klijenti traže, da li je to "kožna fotelja" ili možda "garnitura od kožnog namještaja."...
Posle analize ključnih reči i pojmova izradjujemo popis najverovatnijih pojmova za pretraživanje. Kada završimo popis ključnih reči i pojmova isti implementiramo u razne delove stranica.

 

Stvaranje i optimizacija sadržaja za on-Page SEO

Kreiranje kvalitetnog sadržaja web sajtova od ključne je važnosti za SEO uspeh. Da bi SEO funkcionisao, potrebne su mu ključne riječi za pretraživanje, sadržaj je ono što pruža te ključne riječi.
Sadržaj stranice je jedan od tri najbolja Google-ova faktora rangiranja.

Sadržaj stranica mora biti čitljiv i za Google i za posetioca. Džaba vam dobra SEO optimizacija ako tekst nije lepo - pravilno napisan i klijent ode sa vašeg sajta. Potrebno je naći balans izmedju korišćenja ključnih reči i kvaliteta teksta za posetioce.

Gustoća ključnih reči je relevantna, ali nemojte pretrivati. Hummingbird algoritam omogućio je Google-u da "razume" temu stranice s manje ključnih riječi. Najbolji sadržaj koristi prirodni jezik, uključujući sinonime i dugoročne ključne riječi.

 

Kontrola i praćenje

Kada završimo on-Page SEO optimizaciju pristupa se kontroli, praćenju rezultata i po potrebi dodatnoj optimizaciji stranica.

 

TRENUTNO VAM NUDIMO

 

Osnovnu optimizaciju prezentacije i prijavljivanje na pretraživače radimo besplatno uz svaki izradjeni sajt.

Naprednu optimizaciju sajta za pretraživače radimo u dogovoru sa klijentom i cenu određujemo za svaki projekat posebno.

Napredna SEO optimizacija i održavanje pozicije na google-u Vašeg sajta dogovaramo sa klijentima kojima je veoma važno da se dobro pozicioniraju na Googlu i ta usluga se naplaćuje mesečno. Ona podrazumeva redovno praćenje pozicije po zadatim ključnim rečima.


 

SEO faktori koji utiču na rangiranje Vašeg sajta na google-u

 

 

Koliko faktora google „gleda“ kada rangira vaš sajt?

 

Google ima Veoma kompleksne algoritme i procenjuje se da ima preko 200 faktora koji utiču na SEO optimizaciju i poziciju Vašeg sajta na internetu. Sve ovo je napravljeno kako bi njegovi korisnici dobili što relevantnije i kvalitetnije rezultate pretrage.

Da li su nam svi ti faktori značajni u izradi i SEO optimizaciji sajta? Da i ne, pri izradi sajta postoje osnovna pravila koja se prate i koja će zadovoljiti 97% posto sajtova. Naša agencija zadovoljava nekih 30% Google-ovih parametara. Sa tih 30% mi uspevamo izraditi sajtove koji će biti ili isti ili bolje SEO otimizovani od Vaše konkurencije.

Šta je sa onih 3% sajtova kojima nije dovoljna takva optimizacija? Ukoliko je konkurencija toliko jaka ulazi se u analizu i dodatnu optimizaciju.

 

Neki od faktora koji utiču na dobru poziciju na Google-u

 

Tekstualni sadržaj sajta

Kvalitetan tekstualni sadržaj sajta je osnovni i najvažniji faktor optimizacije Vašeg sajta. Dešava nam se da nas zove klijent i pita zašto ga Google „ne vidi“ po odrđenoj ključnoj reči. Analizom utvrdimo da ta reč ne da nije postavljena na dobra mesta već ne postoji na sajtu!  

Google je moćan alat ali nije svemoguć, nemojte očekivati da ce shvatiti šte ste Vi mislili. Sve što mislite morate napisati i to PRAVILNO.

 

Šta je kvalitetan sadržaj?

Prvo i osnovno, Vi sajt izrađujete popunjavate, optimizujete za Vaše mušterije. Imajući to u vidu sadržaj Vašeg sajta mora biti podređen njima, njihovim željama i potrebama. To znači, kada pišete tekst on mora biti razumljiv, precizan, informativan, jedinstven. Nikako nemojte pisati tekst „za Google“ – google Vam neće doneti zaradu, Vaše mučterije hoće. Istražite šta Vaši budući klijenti traže prilagodite sadržaj njihovim željama i uspeh neće izostati.

Kada pišete tekst zamislite da pišete novinski članak. Prvo napišete naslov (koji sadrži i ključne reči), zatim neki podnaslov ili kratak text koji sadrži kljućne informacije. Zatim pišete ostatak teksta lepo formatiran, sa podnaslovima, dodate neku (SEO optimizovanu) sliku, video...

 

Ključne reči u HTML tagovima

HTML tagovi „govore“ Google-u šta je na stranici. Da li to znači da možete tagove napuniti ključnim rečima i završili ste posao – NE.

Iznad smo Vam napisali da na svoju stranicu gledate kao na novinski članak. Znači napisali ste naslov (tag) pa neki tekst u kome se spominje taj naslov pa neka slika koja u svom tagu sadrzi naslov pa neki podnaslov pa tekst koji sadrzi taj naslov u sebi....

 

Svi sajtovi koje Vam naša agencija izradi imaju mogućnost (u administratorskom delu) dodavanja svih meta  tagova u stranicu.
 

 

Linkovi ka Vašem sajtu

 

Dolazni linkovi (linkovi ka Vašem sajtu) su Veoma važni u kvalitetnoj SEO optimizaciji.

Internet je prepun Veoma slicnih sadrzaja i ti dolazni linkovi mogu doneti prevagu da li ste na prvoj ili petoj stranici Googla.

 

Nisu svi linkovi isti

Kada pravite link building strategiju morate voditi racuna sa kakvog sajta dolazi link na Vaš sajt. Verovali ili ne postoje sajtovi ćiji će linkovi ka Vašem sajtu oboriti poziciju Vašeg sajta!

 

Domain rating

"Rang domena" je SEO koncept koji se odnosi na "SEO snagu" datog domena.

Ocenjuje se od 1 do 100, što je veća ocena to je domen bolje ocenjen.

Ocena domena - sajta pregleda količinu i kvalitet dolaznih linkova ka Vašem sajtu.

Evo kako se izračunava -  jednostavno pojašnjeno:

  • Pregleda se koliko je jedinstvenih domena povezano sa Vašom stranicom;
  • Pregleda se "rang domena" koji linkuju ka vašoj stranici;
  • Pregleda se na koliko još domena se linkuje sa tog sajta


Matematika nije jednostavna ali ponekad je bolje imati 2 linka sa jedinstvenih sajtova (ciji je domen rejting 10) koji linkuju na jos 4-5 sajtova nego sa nekog direktorijuma ciji je DR 80 i ima hiljade linkova ka drugim sajtovima.

 

 

Kontakt: